Saturday, March 19, 2011

ALHAMDULILLAH,,,EH aku HIDUP lagi la wei

mentang2 aku dh lama x update
ingat aku dah BERHENTI KE???


OH TIDAK


selagi aku masih ada MINAT MENDOWNLOAD
selagi itu aku masih menulis


hmmm BUSY...BUSY
berapa lama ye dah x update
ada sebulan x???


baru beberapa minggu dah macam2 berlaku kan
dari kejatuhan HOSNI MUBARAK
hingga ke JEPUN dilanda TSUNAMI
sekejap je apa-apa boleh berlaku kan
siapa sangka
ALLAH MAHA BERKUASA
sekali dia tunjuk kuasa x terdaya nak menghalangnya


semoga KITA SEMUA DILINDUNGI ALLAH dari apa jua bala
sebab 2 orang kata HIDUP BAGAIKAN RODA
SEKEJAP KAU DIATAS DAN KEMUDIAN KAU DI BAWAH


MACAM AKU HARI INI SHJ
ADA ORANG WAT DAJAL NGAN AKU
HARi ini hari JUMAAT so macam biasa sebagai seorang LELAKI aku WAJIB MENUNAIKAN SOLAT JUMAAT...
aku habis kelas pukul 12 tegahari dan kemudian terus bergegas ke IPOH (ala 45minit je)
sebab aku ingat nak tunaikannya di Masjid Sultan Idris Shah 2 (ala Masjid Negeri Perak la)


Walaupun aku orang Perak
seingat aku ini baru kali ke-3 ke 4 aku solat kat masjid negeri
selalu aku solat kat bawah je
kadang2 aku pernah tercari2 mana khatib yang baca khutbah
baru hari ini aku tahu rupanya ruang UTAMA berada di atas


so pas solat melepak sekejap dengan niat nak bersitiqamah
sambil memuji kebesaran ALLAH melalui penciptaannya
dan kemudiaN JENG JENG JENG


AKU AMBIL BEG AKU
EH MANA KASUT AKU
DAMMM #$%W^&*T**F
DAH KELUAR DAH SUMPAH SERANAH AKU


potong stim betul la sape yang rembat kasut aku 2
dah la aku nak balik rumah
beg besar dan berat lak 2
aduh nak cari selipar lain nak beli mana???


sabar je la (gaya ALEX dalam hantu kak limah)


emm nak x nak aku pun mungkin kena sumpah seranah balik
mana x nye
yelakan orang nak balik rumah 2 jam lagi masa perjalanan
ahh rembat je la selipar sapa pun kat tepi ni
minx maaf la sangat2 kepada yang kehilangan selipar 2
insyaallah hari ahad ni aku pulangkan balik


patutla sebelum aku bertolak pergi kelas pagi tadi rasa lain macam je nak pakai kasut lagi 1 rupanya kasut aku nak kena rembat
nasib la x pakai kasut baru
yang HAIRANNYE
kasut aku yang dah bergam danga gam UHU pun ada NILAI lagi rupanya untuk diREMBAT
tambah HAIRAN lagi
x takut DOSA KE???
dah la rembat kat MASJID
RUMAH ALLAH weiii...
selamber je REMBAT KAN (terasa la pulak )


apapun sebelum aku blah
aku nak bagi korang baca 1 cerita ni
cerita yang aku copy dari SYOK.ORG
yang dicopy dari sumber lain (kat bawah 2 ada tulis)
yang hampir ada kaitan dengan cerita aku
sekian
ASSALAMUALAIKUM

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...