Pages

Friday, May 6, 2011

Top 5 WORLDWIDE UNIVERSITY

Semalam aku baca paper 
aku pun godek dan godek mencari SUMBER UTAMA dan aku jumpa
aku rasa benda ni cukup menarik (eleh poyo lebih baca x habis pun)
Yela kan
khusus untuk pelajar2 sekolah yang nak KLENTONG time INTERVIEW BIASISWA (macam aku dulu)
eh x dela
ni KHUSUS untuk semua yang bercita2 nak mendapatkan pelajaran yang terbaik 
x kira la FAMA yang tanggung ataupun KERAJAAN atau company2 besar yang boleh menaja anda


dan MARI KITA LIHAT SENARAInya ni YANG PALING LATEST 2010-2011 kot












seperti biasa UNIVERSITI kat MALAYSIA X DE top 5 atau top 10
tak bermakna UNIVERSITI kita x bagus
selagi kita NAK BELAJAR kat mana2 pun BOLEH 
X GITU?


NAK TENGOK KESELURUHAN LIST?
MASUK SINI

0 SUKA DUKA:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...