Pages

Monday, February 6, 2017

Aku dan kerja dan impian

Bos ak yg ke 4 dlm hidup ak
Dimana aku tumpang mencari kefahaman ilmu yang dipelajari pesan supaya aku become more concern  about other people that di hadapan mata aku.

prihatin

Klau aku nk komen boleh jdi satu post panjang lebar apa yng ku rasa.

Cukuplah harini
Ak dah penat ak nk rehat
Penglaman baru dan lama bersatu kembali

Ilmu costing pengiraan gaji pekerja sekali lagi aku ulang untuk hari ini.
Alhamdulillah

Berjumpa manusia yang umur lebih tua lebih dari 10 tahun mencuba untuk mencuri kesempatan yang lebih baik menginsafkan aku untuk terus berusaha.

Walau jalan yang aku pilih pada hari ini berlainan lagi. Kali ini aku kan buat sehabis dan terlebih baik.

Semoga Allah memudahkn urusan aku dn memakbulkan hajat aku. Aamiin

A.M dalam masa 1 tahu impian baru aku.
60 buku & ebook setahun target aku
1x khatam tahun ini cita cita aku yang akan makbul tahun ini. Aaamiin.

Selamat malam duhai jasad yang membaca.
Assalamualaikum penutup bicara.

0 SUKA DUKA:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...