Pages

Tuesday, November 23, 2010

21.11.2010 Aku dan Family 1st part

ahh dh 2 ari dh aku x brblogging

korg tau aku g mana??DSCF1784

hmm smlm x gi mana pun cuma bdn penat sebb ahad gi keluar ngan FAMILY

lagi sekali

pada hari ahad yang lalu

aku g kenduri 

kenduri adik kawan mak aku

cam biasa la kan K.E.N.D.U.R.I KAHWIN apa yang ada btul x??

tempat aku kalau ade ais-krim free @ cendol kira dah UP la kenduri 2

tapi hari2 ade lagi spesel

tau x apa yang buat lagi  GEMPAK NYE kenduri ni

ada cabutan bartuah korg penah tgk???

aku x penah

ni lah 1st time kat tempat aku (ala kira dekat la)

caranye terpulanglah pada DJ nk buat soalan/permintaan apa pun..

format dia SAPE CEPAT DIA DAPAT

cam wak2 aku dtg 2 SOALAN/PERMINTAAN DIA berbunyi begini

sape yang bwk handkerchief (sapu tangan)  dia dapat hadiah..senang kan

lagi 1 soalan /permintaan dia

sape  bawk kipas tangan tunjuk kat dia dapat hadiah

haa dasyatkan walaupun hadiah dia bukanlah

RUMAH @ KERETA YANG MAHAL2 

tapi sape nk bagi kan??

just untuk suka2 je...

lagi kat kenduri ni ade plak dia jamu PISANG GUNUNG (org kata la)

ala pisang emas yang size cam pisang tanduk 2

buat sebagai pencuci mulut...tapi aku rasa bukan pencuci mulut tapi dah macam pengenyang perut

sebb size dia yang gedabak

dah la spesel ais krim ada, cendol ada, cabutan bertuah ada, pisang ada

KAYA BENOR x gitu

sape yang sponsor?

dari apa yang aku tau tuan rumah ni boleh kta org kaya la kat kampung 2 sebb dia ada banyak kebun sawit lagi 1 aku perasan ade 1 khemah khas kat situ semua org lelaki je..

dh nk balik memng sangkaan aku btul mgkn tuan rumah ni

BERSAUDARA (PEKIDA) DSCF1785

SBB ADA  (tgk gambar sebelah) kat jalan on da way rumah dia

 

 

dah balik mesti ada goodies…bwh ni goodies dia

DSCF1787

 

pas balik ade kejadian lain lak berlaku

so nantikan ye

PART 2 

sebelum aku blah aku nak gtau

SELAMAT PENGATIN BARU KEPADA err sesape yang kahwin ari2

bye semua 

0 SUKA DUKA:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...