Saturday, January 8, 2011

baru 1 minggu

Assalamualaikum kepada semua yang berkunjung

@ terkunjung

emm hampir genap seminggu dari hari aku kembali

ke sekolah AYUH  UITM

DLM SEMINGGU ni macam2 dah berlaku pada

diri aku KHASnye dan ENVIRONMENT aku AMnye..

ok bermula dengan penatnye badan pada hari sab2 sebab angkat barang dari kereta ke tingkat 3 blok aku

dah la hujan lak 2..tapi x pe HUJAN 2 RAHMAT so UCAPLAH…ALHAMDULILLAH

dan kemudian kesokan harinya tengok keadaan

2. MANUSIA berpusu2 pergi ke DSI BARU sebab nak mendaftar…1st time aku daftar KOLEJ HARI AHAD

     selama  ni kalau aku nak datar aku RUNNER hari SABTU maklumlah rumah aku dekat je

3. BENGANGNYA bila terpaksa pakai baju kemeja hari ISNIN

    semata mata untuk ke KELAS yang hanya 2 jam sahaja..

    kul 8pg START  10AM DH HABIS

4.  sedihnya hati bila dapat berita MEMBER YANG DARI SEKOLAH TADIKA  aku kenal

     meninggal dunia selepas bertarung nyawa hampir 2 minggu akibat racing MOTOR 

     kalau sudi sedekahkanlah al-fatihah pada beliau…TERIMA KASIH

5. 7hb semalam hari lahir adik aku HANIM’z STORY

6. hampir semiggu aku x dapat ON9 gara2 x tukar setting BROADBAND      

    tapi bagus juga…aku kan nak jadi blogger hujung minggu

7.  member2 aku dh jadi inspirasi aku untuk KEMBALI menjadi seorang yang CEMERLANG…TERIMA KASIH

8.  bakal menyusul……………..

 

TERIMA KASIH

0 SUKA DUKA:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...