Pages

Saturday, January 15, 2011

SEDIH

ada masanya kita GEMBIRA

dan ada juga masa kita SEDIH

malam ini aku rasa SEDIH sangat

kenapa bila aku dh mula untuk jadi lebih BAIK makin SEDIH aku rasa??

susah sagat ke nak bagi aku terus jadi lebh baik dari sebelum2 ni??

ASTAGHFIRULLAH

tapi bila fikir balik

fikir secara orang yang WARAS , berpelajaran dan

ISLAM sebagai agama dan jalan HIDUPKU

ini semua ujian dari ALLAH

walau sesedih mana aku rasa

aku akan terus berusaha unutk membaiki diri aku supaya menjadi lebih BAIK DAN BERGUNA

aku masih lagi dikira BERSYUKUR diberi pelbagai NIKMAT DAN REZEKI

ALHAMDULILLAH

kalau ini ujian yang KAU BERIKAN PADAKU

AKAN KU CUBA MENGHARUNGINYA seUPAYA AKU

dan dengan KEIZINAN DARIMU

AKU PERCAYA AKAN DIKAU MAHA PENGASIH dan  MAHA PENYAYANG

SEMOGA AKU AKAN LEBIH MENDEKATI DIRIMU

ya ALLAH…..

0 SUKA DUKA:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...