Pages

Friday, February 25, 2011

Assalmualaikum
Akhirnya ad gk masa nk update blog                               
Trima kasih kepada yang sudi menjadi member aku…dah nak dekat 60 orang ni…sapa lagi yang sudi jadi member aku ????

Emm sebenarnya aku curi2 pakai laptop member aku ni
Selamber je rindu nk update blog sikit2
Maklumlah busy sikit minggu ni nak mengundi…(eleh x de kaitan pun)
Rasanya tajuk yang aku tulis dah bawa seribu makna betul x??
Hari ini selasa, 22 februari 2011 kami pelajar university teknolongi mara kampus perak akan mengundi siapa yang layak untuk menjadi ahli majlis perwakilan pelajar bagi sessi tahun 2011 ini
Tahun ini jugak tahun ke 2 aku mengundi
SERONOK WOOO gi mengundi macam sama je prosedur orang mengundi kat ADUN
Cuma yang bezanya BN X da la bagi wang perjalanan (kononnya sendiri faham je la)
Ahli yang bertanding x diberi masa yang lama untuk bagi ceramah @ yang seangkatan dengannya TAPI KEMERIAHAN BOLEH DILIHAT BILA KAT SETIAP BANGUNAN FAKULTI  digantung  gambar2  calon…kalau macam real life kita tengok orang gantung bendera biru la hijau la kan…tapi kat u ni  yang ada kaler hitam putih dan 1 @ 2 gambar yang berwarna……
MANA MANA PERGI PUN BOLEH NAMPAK GAMBAR2 CALON NAK PROMOTE
DEKAT DEWAN MAKAN PUN ADA
DEKAT SANA DEKAT SINI SEMUA TEMPAT ADA




















TAPI YANG TAMBAH MERIAHNYA BILA SAMPAI KAT PINTU BILIK PUN ADA ORANG TAMPAL GAMBAR CALON
HMM X TAU LA SEBAB FANATIK @ SEBAB APA
YANG GAMBAR CALON PEREMPUAN PUN AD A YANG DITAMPAL KAT PINTU BILIK LELAKI
FANATIK KE SECRET ADMIRE NI?? HMMM




APAPUN

Tahun ini aku rasa x segempak macam tahun lepas
Kalau tahun lepas

Tu dia semua pakat pulun nak tabor janji2 yang macam macam  
X boleh salahkan mereka gak
Kalau real life pun bukan semua janji dikota
AKAK NI LEH TAHAN GAK KAN
So just undi berdasarkan sumbangan/ kepercayaan/peribadi  jela
setiap fakulti akan  ada 2 orang wakil
tapi x tentu jugak
Ala kira macam kat real life ni kan ADA KERUSI  yang dipertandingkan
So cam 2 la jugak kat U ni…
Emm macam fakuti aku 2 kerusi je selalunya.
1 dari diploma dan 1 lagi dari degree student




TAPI sayangnya tahun ini
ENTAH MACAM MANA X ADA 1 PUN WAKIL
Waaa sedih kan
Aku x tau la wakil menang tanpa bertanding @ memang x dipertandingkan
FAKULTI AKAUN
Ini menimbulkan tanda Tanya sebenarnya
Nak kata x ada wakil
X MUNGKIN
Sebab ada member hantar permohonan ditolak
Hmm entahla
HILANG 1 PELUANG AKU NAK MENGUNDI
HMMMM SABAR JE LA....

0 SUKA DUKA:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...