Pages

Wednesday, December 8, 2010

AKu lak la nk jadi WIKILEAKS

GAMBAR WIKILEAKS PUNYA YE!!!


hehehe macam korg baca kat atas 2 
ye memang BETUL
tapi aku x dela nk DEDAHKAN RAHSIA KERAJAAN WASHINTON, MALAYSIA @ UFO
nnti terleBIH FOMOUS lak aku

T.A.P.I
Aku nak dedahkan 1 RAHSIA
RAHSIA NI kalau korg sebaya aku INSYAALLAH senang FAHAM @ INGAT
benda ni ade TIME AKU SEKOLAH RENDAH


kalau korang dari kecik @ sekolah rendah @ sekolah menengah 
mesti korang ingat kan zaman2 budak HIPHOP  WANNA BE
dari kasut hingga ke baju BESAR, 
DARI menari BREAKDANCE kononnye
dar LAGU OMPUTEH yang sebenarnya X FAHAM sepatah HARAM DIORG KATA
dan sebagainya

ha benda ni memang ada kaitannya
sebab aku nk 
B.O.N.G.K.A.R
RAHSIA HIP HOP KAT MALAYSIA ni tu je...


F.Y.I
kalau waktu dulu kalau nak join HIP HOP KORANG KENA ADA KNOWLEDGE BARU LEH JOIN
knowledge ni bukan leh pas selamber je 
org tertentu je leh ADA
X PUN ADA MEMBER @ OTAI yang TARIK KORANG JOIN
Kalau X jangan mimpila nk join


so seiring dengan peredaran masa
ala apa nk KISAH  x perlu nk ada knowledge2 ni
ko minat ko join JE
KALAU LA ADA YANG M.I.N.A.T

SUMBER2
terdiri dari MEMBER yang tarik aku DULU LA
DITULIS oleh budak2 yang kononya LEADER
ADE DARI JOHOR, SELANGOR, PERAK dll



Ok aku x nk cerita panjang kalau korg nk tau LEBIH / TERTARIK @ SEBAGAINYA
MARI DEKAT, MARI RAPAT
TEKAN LINK BAWH NI YE

JANGAN RISO BAWAH NI 
LINK









p/s ada cam wikileaks x???

0 SUKA DUKA:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...