Pages

Wednesday, December 8, 2010

BLOGLIST 2011 .. SELAMAT DATANG TAHUN BARU



ya seperti tertera di kaca skrin laptOP @ komputer anda
walaupun telah berlalu dan belum berlalu

aku ingin mengucapkan selamat MENYAMBUT MAAL HIJRAH 1432H
buat semua yang beragama ISLAM cam aku
SEMOGA TERBUKANYA BUKU BARU KALI INI
dipenuhi dengan PAHALA DAN KURANGKNYA DOSA
insyallah
dan x lupa SELAMAT MENYAMBUT TAHUN BARU yang bakal menjelma
emm kalau  nk cerita banyak pun MALAS LA
KITA NI MANUSIA HUJUNG ZAMAN LAGI LEBIH SAMBUT new year dari maal hijrah
semoga ALLAH MELINDUNGI KITA DAN MELURUSKAN JALAN hanya kepada-NYA


OPPPS


ha tengok dah melalut
lupa lak aku sebenarnya nk tulis
yang aku nk join 1 lagi segmen baru yang dibuat oleh BROTHER BEN
TAJUK DIA sama seperti kat ats 2 
dia buat sebab dia nak bagi peluang kat blogger2 baru @ lama NA.IK
BaGUS LA LU
BROTHER BEN
TERIMA KASIH
kalau korang nk JOIN PUN LEH GAK
tekan je SINI


p/s BROTHER BEN kata
jangan panjang
masalahnye aku suka panjang2
x pe kot

2 SUKA DUKA:

Cik Puan iLa said...

salam perkenalan..CIk Ila follow blog :)

abdul quddus said...

TERIMA KASIH

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...