Pages

Monday, December 27, 2010

sempat ke aku join LIMO kosong kosong


Assalamualaikum pagi2 ni
aku terbaca entry dari seorg yang rasanya korg cukup kenal
BEN ASHAARI KORANG KENAL KAN…
SO entry dia berkaitan 500 BLOG
sebelum ni dia ada buat 200 blog
dan aku sempat masuk kali ni aku
x sure sempat @ x sebab senarai kul berape entah dah menunjukkan angka blog sebanyak
410 banyak 2 kan
emm ok kawan2
disebabkan masih ada beberapa tempat yang boleh diisi ni aku teringin bebenor nak join
so ini lah entry aku 500 blog
saje aku tulis LIMO KOSONG KOSONG
limo tu dari BAHASA JAWA bermaksud 5
Dan kosong dah tentulah 0 so kalau 5 kosong kosong
maka jadilah dia POWER RANGERS 500
sama kan,
err x pe kan abg BEN
nak masuk mest ada syarat btul x
brother BEN minx kasitau kome siapa aku sebenarnya dan kenapa nak buat blog
ok ni cerITA TEMan yang semestinya SAHIH
nama aku abdul quddus bin abd halim,
no i/c RAHSIA nanti korang GODAM susah lak aku
lahir kat KAJANG 19 tahun dahulu
sekarang stay kat TAPAH ROAD PERAK
Masih lagi SINGLE  belajar di UITM SERI ISKANDAR DIP AKAUN part 3 part 4 minggu depan
emm apalagi ye korg nak tau??
nak tahu lebh lanjut add teman kat fb ye
taip je abdul quddus bin abd halim INSYAALLAH jumpa
tapi kalau dah add 2 kalau boleh gtau ye knal kat BLOG ni
emm apalagi ye
o lagi 1 syarat
syarat nye berbunyi begini
tujuan jadi blogger
hmm soalan ni cukup MENCABAR bagi aku
ok tujuan UTAMA aku sebenarnya ialah aku nak
cari DUIT   dapatkan entry terbaru tentang apa2 yang boleh didownload
untuk pengetahuan korang semua
aku memang suka DOWNLOAD
sebab aku suka tengok MOVIE
kalau lah  Kementerian Perdagangan Dalam Negeri, Koperasi dan Kepenggunaan.
singkatannya KPDNKK -
buat pemeriksaan kat rumah aku
confirm aku kantoi
dia leh cap aku PENJUAL DVD CETAK ROMPAK
sebab kat rumah aku ada banyak DVD MOVIE
betul x tipu
aku lebh suka beli DVD walaupun kadang2 kualitinya RAKAM
aku x kisah asalkan aku tau cerita dia BEST @ X
tapi memndgkan kita dh lama menjejak zaman millenium ni
STREAMYX pun dah pasang kat RUMAH
aku pun jadi DEMAND LA
Kalau nak download PALING koman
aku akan ambil yang R5 ke ATAS sahaja
kecualilah
kalau MOVIE 2 tgh HOT
contoh cam TRON
nak tunggu lama kan
so download je lah
mgkin orang akan bertanya kat aku kenapa x tgk WAYANG kan
emm ok ni jawapan aku
SEMENJAK AKU KECIL TEMPAT TINGGAL AKU X PERNAH ADA WAYANG
kalau ada pun JAUH
lagi 1, FAMILY AKU BUKAN KAYA larr
ada lagi
SENANG UNTUK DAPAT
emm ada lagi….bla bla bla…
ha aku rasa 2 lah jawapan sebenar kepada soalan kenapa aku nak jadi BLOGGER
iaitu aku nak dapatkan INFO TENTANG BENDA2 YANG BOLEH AKU DOWNLOAD SECARA PERCUMA
I2 SAHAJA
sekian

3 SUKA DUKA:

||aLeaSaRa|| said...

hye dr blog BA sggh ke sini.hepi new year!

abdul quddus said...

hye..slmt brkenaln

apislerr said...

mengunjungi, mengkomen dan menggegarkan blog anda dari blog abg ben!
nice blog;)
blog apisv2©

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...