Pages

Friday, December 24, 2010

dah MACAM KENA FORMAT

waaaa mana BOOKMARK AKU

petang ni aku nk cerita kat korg cerita sedih bagi aku

habis semua

entah apa pasal

habis semua perkara yang penting dan x penting

yang mana aku bookmark semua dah hilang

waaaaa

sedih wooo

ingt sikit ke

macam2 aku bookmark

dari link untuk download

buat duit

TIPS, INFO

laman web yang BEST2

DAN MACAM2 LAGI

SEMUA DAH HILANG

WAAA DAH MACAM KENA FORMAT LAK LAPTOP AKU NI

patutla 1 web pun x leh buka rupanya dia x kenal

rupanya semua link yang aku save dah hilang

waaaaaaaaaaaaaa

korng semua aku cadangkan buatla back up tulis kat word @ apa2 janji selamat

x macam aku

dah RUGI

SANGAT2

SO HARI INI AKU NK Offline

x leh nk on FB, X LEH NK DOWNLOAD, X LEH NAK JOIN SEGMEN BROTHER BEN

SEsape yang mencari aku

sorry sangat2

AKU IN CONSTRUNCTION

0 SUKA DUKA:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...